Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

UŞAK ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ KURAMSAL SINAV SORULARININ ZORLUK VE AYIRT EDİCİLİKLERİNİN ZAMANA GÖRE DEĞİŞİMİ

Yıl 2018, Cilt: 5 Sayı: 1, 40 - 42, 25.07.2018

Öz

Öğrencilerimizin bugünün şartlarına uyum sağlayabilmeleri ve geleceğe daha iyi hazırlanabilmeleri için; nasıl öğrenecekleri, düşünecekleri ve bunlar için gerekli teknolojiyi nasıl kullanacakları konusunda bilinçli yetiştirmek gerekmektedir (Lawless ve Pellegrino, 2007). Aksi taktirde çağımızın teknolojik gelişmelerine ayak uyduramayan bireylerin yetişmesi ile eğitim sisteminin gerçek hayattan kopması ve etkili öğretim yöntemlerinin gerçekleşememesi gibi sorunlar ortaya çıkabilir (Özel, 2013). 

Kaynakça

  • Cantillon, P., Hutchinson, L. ve Wood, D. (2003). ABC of Learning and Teaching in Medicine. London: BMJ Publishing Group.Girginer, N. ve Özkul, A. E. (2004).
  • Uzaktan Eğitimde Teknoloji Seçimi. The Turkish Online Journal of Educational Technology, 3(3), 155-164.Kaya, Z. (2006).
  • Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Geliştirme (2. Baskı.). Ankara: Pegem.Lawless, K. A. ve Pellegrino, J. W. (2007).
  • Professional Development in Integrating Technology Into Teaching and Learning: Knowns, Unknowns, and Ways to Pursue Better Questions and Answers. Review of Educational Research, 77(4), 575-614.
  • Özel, E. (2013). Sosyal bilgiler dersi kapsamında yer alan tarih konularının öğretiminde teknoloji kullanımı. Dumlupınar Üniversitesi.

UŞAK ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ KURAMSAL SINAV SORULARININ ZORLUK VE AYIRT EDİCİLİKLERİNİN ZAMANA GÖRE DEĞİŞİMİ

Yıl 2018, Cilt: 5 Sayı: 1, 40 - 42, 25.07.2018

Öz

Today, adapting to developing technology is as important in social and personal life as it is in education life. In this study, it is aimed to show the change of the difficulty and discrimination of CEMPS (Corporate Education Management and Planning System), which is one of the technological innovations, in preparation, presentation and calculation of exam questions during the measurement-evaluation phase.

Kaynakça

  • Cantillon, P., Hutchinson, L. ve Wood, D. (2003). ABC of Learning and Teaching in Medicine. London: BMJ Publishing Group.Girginer, N. ve Özkul, A. E. (2004).
  • Uzaktan Eğitimde Teknoloji Seçimi. The Turkish Online Journal of Educational Technology, 3(3), 155-164.Kaya, Z. (2006).
  • Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Geliştirme (2. Baskı.). Ankara: Pegem.Lawless, K. A. ve Pellegrino, J. W. (2007).
  • Professional Development in Integrating Technology Into Teaching and Learning: Knowns, Unknowns, and Ways to Pursue Better Questions and Answers. Review of Educational Research, 77(4), 575-614.
  • Özel, E. (2013). Sosyal bilgiler dersi kapsamında yer alan tarih konularının öğretiminde teknoloji kullanımı. Dumlupınar Üniversitesi.
Toplam 5 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Caucasian Journal of Science
Yazarlar

Rahşan Ilıkçı Sağkan Bu kişi benim

Aynur Karadağ

Hasan Asker

Barış Uzunok Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 25 Temmuz 2018
Gönderilme Tarihi 4 Temmuz 2018
Kabul Tarihi 20 Ağustos 2018
Yayımlandığı Sayı Yıl 2018 Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Ilıkçı Sağkan, R., Karadağ, A., Asker, H., Uzunok, B. (2018). UŞAK ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ KURAMSAL SINAV SORULARININ ZORLUK VE AYIRT EDİCİLİKLERİNİN ZAMANA GÖRE DEĞİŞİMİ. Caucasian Journal of Science, 5(1), 40-42.

dizin1.png dizin2.png dizin3.png  dizin5.png dizin6.png dizin7.png