Ali Orhan profil resmi
Ali Orhan Dr. Öğretim Görevlisi BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 14 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 31 TR Dizin Atıf 4
14 Yayın
4 Hakemlik
31 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme

Kurum

BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
ATIF 24 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 18893

24

3

18893

0

1

2326

1

1

2590

Yayınlar

0

140

Zonguldak'ta Uluslararası Öğrenci Olmak: Uyum, Duygular, Faydalar ve Zorluklar
DOI: 10.17556/erziefd.1309829
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 262

0

262

0

1821

Üniversite Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Bazı Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar: Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2022 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1076780
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 336

0

336

Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: Ali Orhan , İnan Tekin
DOI: 10.19126/suje.1055732
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2183

0

2183

0

666

0

416

0

1811

1

2326

1

2590

0

2656

GÖZ ARDI EDİLEN PROGRAM VE TÜRKİYE'DEKİ YANSIMALARI
Yazarlar: Ali Orhan , Filiz Evran Acar
Yayın Bilgisi: 2018 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.375778
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3760

0

3760

Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 18893

3

18893

Yayınlar

Üniversite Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Bazı Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar: Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2022 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1076780
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 336

1

0

336

Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: Ali Orhan , İnan Tekin
DOI: 10.19126/suje.1055732
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2183

1

0

2183

2

0

1811

1

1

2590

GÖZ ARDI EDİLEN PROGRAM VE TÜRKİYE'DEKİ YANSIMALARI
Yazarlar: Ali Orhan , Filiz Evran Acar
Yayın Bilgisi: 2018 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.375778
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3760

2

0

3760

Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
ATIF 24 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 18893

24

3

18893

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.