avatar
Danilo Jr. Rogayan Prof. President Ramon Magsaysay State University
Yayın 6 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 9
6 Yayın
1 Hakemlik
9 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Yetişkin Eğitimi Biyoloji Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Çevre Ekonomisi

Kurum

President Ramon Magsaysay State University

Popüler Yayınları

0

1

4497

Filipino Students’ Common Mısconceptıons in Bıology: Input for Remedial Teaching
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Michelle Albino
Yayın Bilgisi: 2019 , Online Science Education Journal
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2396

0

1

2396

Enhancing Elementary Pupils’ Conceptual Understanding on Matter through Sci-vestigative Pedagogical Strategy (SPS)
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Genalin Macanas
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.22.6.2
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 696

2

1

696

0

1

13463

AGHAMIC Action Approach (A3): Its Effects on the Pupils’ Conceptual Understanding on Matter
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Genalin Macanas
DOI: 10.17478/jegys.635161
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1261

3

1

1261

Yayınlar

1

305537

1

13463

AGHAMIC Action Approach (A3): Its Effects on the Pupils’ Conceptual Understanding on Matter
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Genalin Macanas
DOI: 10.17478/jegys.635161
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1261

1

1261

Filipino Students’ Common Mısconceptıons in Bıology: Input for Remedial Teaching
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Michelle Albino
Yayın Bilgisi: 2019 , Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2396

1

2396

Enhancing Elementary Pupils’ Conceptual Understanding on Matter through Sci-vestigative Pedagogical Strategy (SPS)
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Genalin Macanas
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.22.6.2
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 696

1

696

Yayınlar

Pursuing STEM Careers: Perspectives of Senior High School Students
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.34.7.3
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 305537

4

1

305537

AGHAMIC Action Approach (A3): Its Effects on the Pupils’ Conceptual Understanding on Matter
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Genalin Macanas
DOI: 10.17478/jegys.635161
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1261

3

1

1261

Enhancing Elementary Pupils’ Conceptual Understanding on Matter through Sci-vestigative Pedagogical Strategy (SPS)
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Genalin Macanas
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.22.6.2
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 696

2

1

696

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.