avatar
Menşure Alkış Küçükaydın Doç. NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ, EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 25 Hakemlik 39 CrossRef Atıf 27 TR Dizin Atıf 59
25 Yayın
39 Hakemlik
27 CrossRef Atıf
59 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Temel Eğitim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Biyografi

Lisans öğrenimini 2006 yılında Gazi Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği bölümünde, yüksek lisans öğrenimini 2013 yılında Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği bölümünde tamamladı. 2017 yılında “Araştırma Sorgulamaya Dayalı Öğretim Yaklaşımı Bağlamında Sınıf Öğretmenlerinin Fen Konularındaki Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi” adlı tezle doktorasını tamamladı. Çalışmaları; argümantasyon, araştırma sorgulama yaklaşımı ve öğretmen eğitimi konularını içermektedir. 2006-2018 yılları arasında Tokat İl Milli Eğitim Müdürlüğünde öğretmen olarak çalışan araştırmacı, 2018 yılında Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümünde Dr.Öğretim Üyesi olarak çalışmaya başlamıştır. 2020 yılında Doçent unvanını almıştır.

Kurum

NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ, EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

4

1

3934

0

1

416

3

1

2156

Yayınlar

0

123

0

553

0

895

0

425

0

352

1

426

1

416

0

3855

0

730

0

913

0

1490

0

1568

0

1201

0

926

1

3934

Examination of the Argumentation Processes of Classroom Teachers Participating in On-the-job Training Activities
Yazarlar: Menşure Alkış Küçükaydın , Şafak Uluçınar Sağır
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.08.3.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 294

0

294

0

1306

Effectiveness of the Nature of Science Activities Developed for 5th Grades
Yazarlar: Menşure A Küçükaydın , Çiğdem Akkanat, Büşra Bakioğlu, Şafak Uluçınar Sağır, Murat Gökdere, Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.20.2.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 354

0

354

Yayınlar

1

0

425

3

1

426

3

1

2156

Fen Eğitiminde Kavram Öğretimi Konulu Araştırmaların Sistematik Derleme Yöntemiyle İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.746326
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3855

6

0

3855

1

0

913

4

0

1490

4

0

1568

4

1

3934

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.