avatar
Samet Aydın Doç. Dr. MALTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 8 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 13 TR Dizin Atıf 9
8 Yayın
5 Hakemlik
13 CrossRef Atıf
9 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Dijital Pazarlama Endüstriyel Pazarlama Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama Araştırma Metodolojisi Satış Yönetimi Uluslararası Ticarette Pazarlama

Kurum

MALTEPE ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

1

2

878

Bankacılıkta Dijital Dönüşümle Değişen Müşteri Deneyimi: Müşteri Sadakati, Memnuniyeti ve Tavsiye Eğilimine Yansımaları
Yazarlar: Samet Aydın , Ecem Onaylı
Yayın Bilgisi: 2020 , Yönetim ve Ekonomi Dergisi
DOI: 10.18657/yonveek.746918
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4823

2

1

4823

COVID-19 SONRASI BİREYSEL BANKACILIKTA AKILLI TEKNOLOJİLERİN MÜŞTERİ ETKİLEŞİMİNDE KULLANIMI
Yazarlar: Sahure Gonca Telli , Samet Aydın , Ahmet Selim Karaköse
Yayın Bilgisi: 2022 , Doğuş Üniversitesi Dergisi
DOI: 10.31671/doujournal.911906
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 557

1

1

557

Üniversitelerde Ekolojik Zihniyet Dönüşümü ve Sürdürülebilir Üniversiteler
Yayın Bilgisi: 2024 , Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.1474062
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 97

0

1

97

Yayınlar

1

97

COVID-19 SONRASI BİREYSEL BANKACILIKTA AKILLI TEKNOLOJİLERİN MÜŞTERİ ETKİLEŞİMİNDE KULLANIMI
Yazarlar: Sahure Gonca Telli , Samet Aydın , Ahmet Selim Karaköse
Yayın Bilgisi: 2022 , Doğuş Üniversitesi Dergisi
DOI: 10.31671/doujournal.911906
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 557

1

557

2

878

0

880

0

2146

Bankacılıkta Dijital Dönüşümle Değişen Müşteri Deneyimi: Müşteri Sadakati, Memnuniyeti ve Tavsiye Eğilimine Yansımaları
Yazarlar: Samet Aydın , Ecem Onaylı
Yayın Bilgisi: 2020 , Yönetim ve Ekonomi Dergisi
DOI: 10.18657/yonveek.746918
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4823

1

4823

0

1107

Yayınlar

COVID-19 SONRASI BİREYSEL BANKACILIKTA AKILLI TEKNOLOJİLERİN MÜŞTERİ ETKİLEŞİMİNDE KULLANIMI
Yazarlar: Sahure Gonca Telli , Samet Aydın , Ahmet Selim Karaköse
Yayın Bilgisi: 2022 , Doğuş Üniversitesi Dergisi
DOI: 10.31671/doujournal.911906
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 557

1

1

557

1

2

878

5

0

2146

Bankacılıkta Dijital Dönüşümle Değişen Müşteri Deneyimi: Müşteri Sadakati, Memnuniyeti ve Tavsiye Eğilimine Yansımaları
Yazarlar: Samet Aydın , Ecem Onaylı
Yayın Bilgisi: 2020 , Yönetim ve Ekonomi Dergisi
DOI: 10.18657/yonveek.746918
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4823

2

1

4823

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.