Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Zehra Özdilek
Zehra Özdilek
Prof. Dr.
Bursa Uludağ Üniversitesi
Yayın
7
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
8
7
Yayın
4
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Bursa Uludağ Üniversitesi
Popüler Yayınları
WebQuest Destekli Fen Öğretiminin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarı, Eleştirel Düşünme Becerileri ve Teknolojiye Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Uğur Bilir
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1094208
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
985
1
ATIF
2
FAVORİ
985
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de ASSURE Öğretim Tasarımı Modeli Alanında Yayınlanan Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Buket Çatar
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2148
0
ATIF
1
FAVORİ
2148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ASSURE Öğretim Tasarım Modeline Dayalı Çevre Derslerinin Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Buket Çatar
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1207410
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
643
0
FAVORİ
643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WebQuest Destekli Fen Öğretiminin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarı, Eleştirel Düşünme Becerileri ve Teknolojiye Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Uğur Bilir
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1094208
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
985
2
FAVORİ
985
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de ASSURE Öğretim Tasarımı Modeli Alanında Yayınlanan Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Buket Çatar
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2148
1
FAVORİ
2148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Topluma hizmet uygulamaları dersinde yürütülen “su ve eğitim hayattır” projesinin etkililiğine yönelik fen bilgisi öğretmen adaylarının görüşlerinin değerlendirilmesi
Yazarlar:
Sevgül Çalış
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1062482
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
491
0
FAVORİ
491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALAN UZMANLARININ STEAM EĞİTİMİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Volkan Kahya
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.862411
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1524
0
FAVORİ
1524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Enabling Pre-service Chemistry Teachers' Development of Technological, Pedagogical, and Content Knowledge (TPACK) through Case-Based Lesson Planning
Yazarlar:
Zehra Özdilek
, Edward C. Robeck
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.533233
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
901
0
FAVORİ
901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bütünleştirilmiş Anlaşma Halkaları ve TGA Yönteminin Çözünürlüğe Etki Eden Faktörler Konusundaki Kavramsal Anlamaya Etkisi
Yazarlar:
Pınar Rusçuklu
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.553783
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5582
0
FAVORİ
5582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
WebQuest Destekli Fen Öğretiminin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarı, Eleştirel Düşünme Becerileri ve Teknolojiye Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Uğur Bilir
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1094208
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
985
1
ATIF
2
FAVORİ
985
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Topluma hizmet uygulamaları dersinde yürütülen “su ve eğitim hayattır” projesinin etkililiğine yönelik fen bilgisi öğretmen adaylarının görüşlerinin değerlendirilmesi
Yazarlar:
Sevgül Çalış
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1062482
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
491
2
ATIF
0
FAVORİ
491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Enabling Pre-service Chemistry Teachers' Development of Technological, Pedagogical, and Content Knowledge (TPACK) through Case-Based Lesson Planning
Yazarlar:
Zehra Özdilek
, Edward C. Robeck
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.533233
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
901
2
ATIF
0
FAVORİ
901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bütünleştirilmiş Anlaşma Halkaları ve TGA Yönteminin Çözünürlüğe Etki Eden Faktörler Konusundaki Kavramsal Anlamaya Etkisi
Yazarlar:
Pınar Rusçuklu
,
Zehra Özdilek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.553783
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5582
3
ATIF
0
FAVORİ
5582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat