avatar
Fikret Işık Dr. Öğr. Üyesi Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
Yayın 3 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 1 TR Dizin Atıf 2
3 Yayın
10 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Hizmet Pazarlaması Müşteri İlişkileri Yönetimi Uluslararası Pazarlama

Biyografi

Lisans derecesini 2005 yılında Erciyes Üniversitesi İşletme Bölümü’nde tamamlamıştır. 2008’de Erciyes Üniversitesi’nde Halkla İlişkiler ve Tanıtım yüksek lisansı yapmıştır. 2013’te Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi’nde İşletme Yüksek Lisansını tamamladı. Doktora eğitimini Manisa Celal Bayar Üniversitesi İşletme Bölümü’nde “Çağrı Merkezi
Uygulamalarının Tüketici Temelli Marka Değerine Etkisi: Ampirik Bir Araştırma” başlıklı tezini vererek tamamlamıştır. Daha önce Giresun Üniversitesi Dereli MYO ve
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Pazarcık MYO’da öğretim görevlisi olarak çalışan Işık, halen Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Gazipaşa MRB MYO’da Dr. Öğr. Üyesi olarak görevine devam etmektedir. İlgi alanları inovatif pazarlama, marka iletişimi ve turizm pazarlamasıdır.

Kurum

Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi

Yayınlar

0

101

0

226

0

537

Yayınlar

Hedonik tüketimle yeni medya okuryazarlığı arasındaki ilişki: Ampirik bir araştırma
DOI: 10.51177/kayusosder.944219
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 537

1

0

537

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.